خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/22 - 15:18
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : استان ها
محمدبیگی:

قانون حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج باقیات و صالحات مسئولان است

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت:صندوق بیماران خاص و صعب العلاج که مصوبه مجلس یازدهم است، بار سنگینی را از دوش بیماران و خانواده های آنها برمی دارد.

 به گزارش  خبرگزاری خانه ملتفاطمه محمدبیگی نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان و نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در بازدید نظارتی از بیمه سلامت استان قزوین ضمن دریافت گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته در صندوق بیماران خاص و صعب العلاج گفت: این صندوق که مصوبه مجلس یازدهم است بار سنگینی از دوش بیماران و خانواده های آنها برمی دارد. در استان قزوین بیش از ۱۳ هزار بیمار برای ۵۸ بیماری نشان دار با حفظ کرامتشان توانسته‌اند از مزایای این صندوق معادل اعتبار پرداختی بالغ بر ۱۱۱ میلیارد تومان بهره مند شوند.

وی ادامه داد:قانون حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج را می توان باقیات و صالحات مسئولان به ویژه مجلس یازدهم به عنوان طراحان و مصوب کنندگان و دولت سیزدهم به عنوان اجرا کننده آن دانست. ان شاءالله این قانون حمایت در دولت چهاردهم هم ادامه یابد. مطالبه ما افزایش بودجه این صندوق تا هزار میلیارد تومان است تا بتوانیم جامعه هدف بیشتری از بیماران مشمول را مورد حمایت قرار دهیم.

 رسانه ها اخبار امیدبخش و انرژی آفرین را به جامعه و مردم تزریق کنند

فاطمه محمدبیگی نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان و نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی طی روزهای گذشته با حضور در دفاتر رسانه‌های مختلف استان ضمن تبریک روز خبرنگار به همکاران پرتلاش این مجموعه ها از آنها تقدیر کرد.

رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و دیگر خبرنگاران شهید گفت: خبرنگاری شغلی پیچیده، سخت، حساس و چند وجهی است به طوری که اگر خبرنگار در انجام کار خود جهت گیری خاصی داشته باشد، محتوا و فهوای خبر تغییر کرده و بازخوردها و تبعات ناشی از آن جامعه را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی ادامه داد:خبرنگاران رسالت سنگینی بر دوش دارند و تأثیر در جهت دهی به افکار عمومی اهمیت بالای کار خبرنگار و رسانه را در جامعه امروز نشان می دهد.رسانه ها در کنار رسالت اطلاع رسانی و روشنگری،اخبار امیدبخش و انرژی آفرین را به جامعه و مردم تزریق کنند و امانتداری و رعایت اصل بی طرفی و پرهیز از جهت گیری های غیر واقعی باید به عنوان یک اصل حرفه ای و اخلاقی مورد توجه این قشر قرار بگیرد و بی توجهی به این موارد یک آسیب جدی برای رسانه ها به شمار می رود./

پایان پیام

  • کد خبر : 382058
سلماز ابراهیم زاده
خبرنگار

سلماز ابراهیم زاده

آخرین اخبار